• 3e786a7861251115dc7850bbd8023af

U clima caldu migliurà l'effettu di dissipazione di u calore di a visualizazione LED esterna

I display LED esterni in tempu caldu anu esigenze più strette per a dissipazione di u calore

1. U fan dissipa u calore.U fan di longa vita è d'alta efficienza hè utilizatu in l'alloghju di a lampada per rinfurzà a dissipazione di u calore.U metudu più cumunimenti usatu hè bassu in costu è bonu in effetti.

2. Utilizà l'alette di dissipazione di calore d'aluminiu, chì hè u metudu di dissipazione di u calore più cumuni.Aduprate l'alette di dissipazione di calore d'aluminiu cum'è parte di a cunchiglia per aumentà l'area di dissipazione di calore.

3. Integrazione di a conductività termale è a dissipazione di u calore - l'usu di ceramica di alta conductività termale, u scopu di dissipazione di u calore di l'alloghju di u lampu hè di riduce a temperatura di travagliu di u chip di display LED d'alta definizione, perchè u coefficient di espansione di u chip LED. hè assai sfarente da u coefficient di espansione di i nostri materiali di cunduttività termale di metalli è di dissipazione di calore.U chip LED ùn pò esse direttamente saldatu, in modu per evità danni di stress termicu à alta è bassa temperatura à u chip display LED.

4. Dissipazione di calore da u pipa di calore, utilizendu a tecnulugia di pipa di calore per cunduce u calore da u chip display LED à l'alette di dissipazione di u calore di a cunchiglia.

5. Idrodinamica di l'aria, aduprendu a forma di l'abitazione di u lampu per creà l'aria di cunvezione, chì hè u modu più prezzu per rinfurzà a dissipazione di u calore.

6. Trattamentu di dissipazione di calore di radiazione di a superficia, a superficia di l'abitazione di lampade hè trattata cù trattamentu di dissipazione di calore di radiazione.Hè relativamente simplice per applicà a pittura di dissipazione di u calore di radiazione, chì pò piglià u calore da a superficia di l'alloghji di a lampa da a radiazione.

7. U cunduttore di plastica termale hè pienu di materiali cunduttivi termali quandu a cunchiglia plastica hè stampata per iniezione, per aumentà a cunduttività termale è a capacità di dissipazione di u calore di a cunchiglia plastica.


Tempu di Postu: Mar-10-2022