• 3e786a7861251115dc7850bbd8023af

Quantu sapete di e funzioni principali di schermi trasparenti LED vv

A funzione principale di u screnu LED trasparente

Cum'è un pruduttu emergente in l'ultimi anni, u screnu trasparente LED hè assai familiarizatu davanti à l'insiders di l'industria, ma per certi persone chì sò novi à stu pruduttu, chì hè a funzione di stu schermu trasparente LED?Allora vi dicu, schermu trasparenti led hè display LED.Hà tutte e funzioni di u screnu di visualizazione, ma per via di a so alta trasparenza, u pesu ligeru è a facilità d'installazione, hà alcune funzioni principali chì i display LED convenzionali ùn anu micca o sò più adattati.

Mura cortina di vetru
A funzione principale di u muru di cortina di vetru di schermu LED trasparente
U screnu LED trasparente pò esse usatu cum'è un muru di cortina di vetru.Questu hè duvuta à a so alta luminosità è alta trasparenza.Si ferma daretu à u vetru.L'alta luminosità pò rende l'imaghjina chjara è alta trasparenza.Da luntanu, ùn ci hè nunda.In u listessu modu, a struttura originale è l'apparenza di l'edifiziu ùn sò micca cambiati, è u sensu di misteru hè aumentatu.Sta funzione principale hà fattu rapidamente u caru di u mercatu.

finestra di vetru
A funzione principale di u screnu LED trasparente hè a finestra di vetru
Applicata à a funzione di finestra di vetru, u schermu LED trasparente hè utilizatu per una stallazione simplice, alta trasparenza, è senza ombre.Pò esse isciutu daretu à u vetru di finestra esterna, o pò esse isciutu in a tenda per prumove u pruduttu senza bluccà a luce in a tenda.Hè un novu strumentu per u marketing in-store.

fondu di scena
Scena di fondu di a funzione principale di u screnu LED trasparente
In u passatu, i display LED di u fondu di u palcuscenicu eranu tutti densi è luminosi, cù pareti neri alti.Avà u schermu LED trasparente hè apparsu, è u palcuscenicu pò esse creatu più, cù alta trasmissione di luce è pesu ligeru.Pudete fà ciò chì vulete, hè bella, è l'effettu di scena hè ancu megliu.

Leasing di funzioni principali di schermu LED trasparente
L'alta luminosità, u pesu ligeru è a facilità d'installazione facenu i schermi trasparenti LED i primi in u mercatu di affittu.
A funzione principale di u schermu di culore LED trasparente
L'usu di schermu LED trasparenti cum'è schermu di culore ùn hè micca troppu.Funzioni trasparenti, sensu più tecnologicu, splendida.


Tempu di Postu: Aug-16-2022