• 3e786a7861251115dc7850bbd8023af

Soluzione per u trattamentu di l'acqua di l'estate di l'estate cù display LED à colori

A forte pioggia in l'estiu hè una grande prova per a funzione impermeabile di u display LED full-color all'aperto, cusì cumu trattà cù l'ingressu di l'acqua di u display LED full-color outdoor in l'estiu?I pruduttori di display LED sparte solu solu di trattamentu di l'acqua di display LED in culori per l'estate!

Schema di trattamentu di l'acqua per un display LED à colori à l'esterno in l'estiu:

1. Assorbe una grande quantità d'acqua cù un pannu o una toalla à a velocità più veloce, è poi secca in u prossimu passu.Nota chì l'operazione di spegnimentu hè necessaria.

2. Dopu à siccà u screnu, cuntinuà à energize è età.I passi specifichi di l'operazione sò i seguenti:

Operazione in scena: a luminosità bianca piena di u screnu hè di 10%, è u tempu di invechjamentu di u putere hè di 8-12 ore.

A luminosità bianca piena hè 30%, u tempu hè 12 ore

A luminosità bianca piena hè 60%, u tempu hè 12-24 ore

A luminosità bianca piena hè 80%, u tempu hè 12-24 ore

A luminosità bianca piena hè 100%, u tempu hè 8-12 ore

3. Ùn ci hè micca un prublema dopu à compie i passi sopra, ma avete bisognu di attentu à i seguenti punti durante l'operazione:

a.E misure currispundenti deve esse pigliatu in u tempu quandu u corpu di u screnu entra in l'acqua, è u tempu ùn deve esse ritardatu.

b.Asciugà rapidamente u corpu di u screnu chì hè intrutu in l'acqua.

c.Ùn mette u corpu schermu chì hà intrutu in l'acqua in a scatula d'aria, chì pò causà danni à i perle di lampa LED.

d.Prestate attenzione à se a scatula d'aria hà acqua.

e.Se u corpu di schermu dopu à l'ingressu à l'acqua ùn hè micca trattatu in u tempu, pò influenzà a stabilità di u corpu di u schermu in una certa misura, è u fenomenu di luci mortu pò esse truvatu durante u prucessu di anziane di u putere.

f.Se a schermu di visualizazione LED di culore cù l'acqua hè stata in a scatula di l'aria per più di 72 ore, ùn ci hè micca un valore di riparazione, per piacè manighjà cun prudenza.


Tempu di Postu: Mar-10-2022