• 3e786a7861251115dc7850bbd8023af

A diffarenza trà display LED trasparenti è schermu convenzionale SMD

Nta l'ultimi anni, cù u sviluppu cuntinuu di l'ecunumia di u mercatu, ci sò parechji palazzi alti in a cità, è i display LED trasparenti sò stati largamente usati in i campi di l'illuminazione di u paisaghju di cortina di vetru urbanu, l'estetica di l'arte architettonica è altri campi. .Parechji clienti ùn sò assai familiarizati cù u terminu display led trasparente.Allora, chì hè a diffarenza trà a visualizazione led trasparente è a schermu convenzionale SMD?
1. High transmittance, ùn affetta micca l'illuminazione interna, display cool
Comu tutti sapemu, a pantalla di visualizazione convenzionale SMD hè opaca, chì affetterà l'illuminazione di l'edificiu.U schermu trasparente Herno LED adopta a tecnulugia di visualizazione à emissione laterale sviluppata da sè stessu, a barra di luce hè quasi invisibile à l'occhiu nudu da u fronte, chì migliurà assai a trasparenza, è sustene adesivi di a macchina, etc., è l'efficienza di a produzzione hè più altu. .
2. Disegnu lightweight, salvendu u costu di struttura azzaru
A pantalla di visualizazione SMD convenzionale hè 42 kg per metru quadru.Quandu l'area di u screnu hè troppu grande, hè una grande sfida à a struttura d'acciaio di u screnu è a struttura di u bastimentu originale.U screnu LED trasparente pò esse stallatu verticalmente è indipindentamente senza vetru.S'ellu hè stallatu daretu à u muru di cortina di vetru, pò esse direttamente attaccatu à a struttura d'acciaio di u muru di cortina.U so pesu estremamente ligeru di 16 kg/m2 hà una carica assai bassa nantu à a struttura d'acciaio.
3. Strip light bar struttura, pò esse designatu in forma spiciali
A schermu di visualizazione convenzionale SMD serà limitata da a so struttura di scatula quandu facia prudutti in forma speciale.Ci hè un pocu difettu in splicing prudutti in forma speciale, è ci saranu cuciture.U schermu LED trasparente in forma speciale di Herno pò esse persunalizatu è spliced ​​à perfetta forma speciale, è a transizione di a superficia curva hè naturali è bella.
4. Per l'applicazioni di u screnu all'apertu, l'installazione interna, a visualizazione esterna

I display convenzionali SMD sò stallati in l'internu, chì impediscenu a luce di u sole è a linea di vista.U schermu LED trasparente hè adattatu per l'applicazione di schermi esterni, installazione interna, visualizazione esterna, senza preoccupassi di a prutezzione impermeabile è UV, è u rendiment di u produttu hè assai stabile.

5. Perfetta cuncurrenza cù u muru di cortina di vetru, installazione oculta, ùn affetta micca a forma di u bastimentu
A custruzzione di schermi cunvinziunali SMD richiede una struttura di cornice d'acciaio à grande scala, chì hè longa è laboriosa è hà un certu impattu nantu à a forma è l'estetica di u bastimentu.A pantalla LED trasparente pò esse facilmente è perfettamenti cumminata cù u muru cù una piccula quantità di custruzzione durante a stallazione è l'usu, senza danni à u muru, è pò ancu migliurà l'estetica generale di u so aspettu.
6, mantenimentu faciule, pò sustene u scambiu caldu, mantenimentu di barra di luce


Tempu di Postu: Mar-10-2022