• 3e786a7861251115dc7850bbd8023af

Cause è suluzioni di u schermu di visualizazione LED di culore

In a sucetà d'oghje induve i schermi LED di culore sò popularizzati, alcuni utilizatori inevitabbilmente scontranu prublemi cum'è schermi LED.Allora cumu si tratta di stu tipu di prublema di schermu LED?Eccu un riassuntu di a visualizazione Deli per a vostra riferenza:

1. Se a nova schermu hè stallata è alimentata, u mutivu principalu hè chì a carta di cuntrollu hè stallata per scanning incorrectly, o u cable ùn hè micca inseritu bè.

2. Sè stu fenominu si faci dopu aduprà per un periudu di tempu, in più di u fallimentu di a carta di cuntrollu, u mutivu più grande hè chì l'acqua entra in u bordu è brusgia u chip o supply power.

Se vulete risolve stu prublema, pudete pruvà à cunnette un monitor cù una interfaccia DVI per vede se u portu di output DVI di a carta grafica hà un signalu normale.
Di sicuru, a causa di a pantalla LED sfocata pò ancu esse un prublema cù a carta grafica è u driver.Sì cusì, pudemu pruvà à unplug u cable di rete di a carta di ricezione daretu à u screnu di visualizazione è appughjà u buttone di debug in a carta di ricezione per vede s'ellu a scansione di u screnu hè normale.

Di sicuru, i motivi di a schermu sfocata ùn ponu esse esauriti, è altri motivi chì ponu causà a schermu di visualizazione LED di culore pienu sò ancu spartuti quì:

1. U screnu LED display ùn pò esse mustratu.Soluzione: Verificate s'ellu l'alimentazione di u screnu di a visualizazione elettronica hè normale, s'ellu ci hè una putenza forte di 220V, sia bassa sia alta.

2. U display LED hè anormali, schermu sfocata è simili.Soluzione: Sia i paràmetri di a carta di cuntrollu LED sò curretti, se a linea di cumunicazione hè normale, è se l'alimentazione 6V di a carta di cuntrollu LED hè normale.

3. A parte di a visualizazione di u screnu hè anormale, cum'è u screnu neru è u screnu sfucatu.Soluzione: Verificate se l'alimentazione di u schermu anormale funziona normalmente, a linea di trasmissione di u segnu hè difettu;u modulu unicu di u screnu hè difettu.

Vale a pena menziunà i prublemi cunnessi di l'output di display LED:

1. Verificate s'ellu a linea da l'interfaccia di output à l'IC output signale hè culligatu nurmalmente, è vede s'ellu ci hè un cortu circuitu o simili.

2. Verificate s'ellu u segnu di u clock latch di u portu di output hè normale è s'ellu ci serà un signalu insufficiente.

Mentre i punti sopra sò fatti bè, crede chì i mo amichi utteneranu una bona suluzione à u prublema di u screnu LED.

Conclusioni: Hè spiratu chì l'infurmazioni sopra ponu aiutà l'utilizatori à risolve i so prublemi quandu si scontranu cù a giuntura critica di display LED full-color "hua screen".


Tempu di post: Jul-22-2022