• 3e786a7861251115dc7850bbd8023af

Cumu eliminà o riduce u Moire di u Display LED?

Quandu i display led sò aduprati in sale di cuntrollu, studi di TV è altri lochi, a volte si trova moire.Questu articulu introduverà e cause è suluzioni di moire.

 

I display LED sò diventati gradualmente l'equipaggiu di visualizazione mainstream in sale di cuntrollu è studi TV.In ogni casu, durante l'usu, si trova chì quandu a lente di a camera hè diretta à u display led, in ocasioni ci saranu strisce cum'è onde d'acqua è culori strani (cum'è mostra in a Figura 1), chì hè spessu chjamatu u mudellu Moire.

 

 

Figura 1

 

Cumu venenu i mudelli di moire?

 

Quandu dui mudelli cù frequenze spaziali si sovrapponenu, un altru mudellu novu hè generalmente creatu, chì hè generalmente chjamatu moire (cum'è mostra in Figura 2).

 

 

Figura 2

 

U display LED tradiziunale hè cumpostu di pixels chì emettenu luce indipendenti, è ci sò evidenti spazii chì ùn emettenu micca luce trà i pixel.À u listessu tempu, l'elementi fotosensibili di e fotocamere digitali anu ancu spazii fotosensibili debuli evidenti quandu sò sensittivi.Moire hè natu quandu a visualizazione digitale è a fotografia digitale coesistevanu.

 

Cumu eliminà o riduce Moire?

 

Siccomu l'interazzione trà a struttura di griglia di u schermu di display LED è a struttura di griglia di a camera CCD forma un Moire, cambià u valore parente è a struttura di a griglia di a struttura di a griglia di a camera CCD è a struttura di a griglia di u schermu di u LED pò teoricamente. eliminà o riduce Moire.

 

Cumu cambià a struttura di griglia di a camera CCD èDisplay LED?

 

In u prucessu di arregistramentu di l'imaghjini nantu à u filmu, ùn ci sò micca pixels distribuiti regularmente, cusì ùn ci hè micca una freccia spaziale fissa è nè moire.

 

Dunque, u fenomenu moire hè un prublema purtatu da a digitalizazione di e camere TV.Per eliminà u moire, a risuluzione di l'imaghjini di display LED catturata in a lente deve esse assai più chjuca di a freccia spaziale di l'elementu fotosensibile.Quandu sta cundizione hè soddisfatta, hè impussibile per strisce simili à l'elementu fotosensibile per apparisce in l'imaghjini, è ùn ci sarà micca moire.

 

Per riduce u moire, alcune camere digitali sò dotate di un filtru low-pass per filtrà e parte di freccia spaziale più altu in l'imaghjini, ma questu riducerà a nitidezza di l'imaghjini.Alcune camere digitali utilizanu sensori cù frequenze spaziali più altu.

 

Cumu cambià u valore relative di a struttura di a griglia di a camera CCD è a pantalla di visualizazione LED?

 

1. Cambia l'angolo di a camera.Moire pò esse eliminata o ridutta da a rotazione di a camera è cambiendu ligeramente l'angolo di a camera.

 

2. Cambia a pusizione di scatula di a camera.Moire pò esse eliminata o ridutta movendu a camera da un latu à l'altru o da sopra è giù.

 

3. Cambia l'impostazione di u focu nantu à a camera.Un focusu troppu forte è un altu dettagliu nantu à mudelli detallati ponu causà moire, è cambià ligeramente l'impostazione di u focu pò cambià a nitidezza è aiutà à eliminà u moire.

 

4. Cambia a lunghezza focale di a lente.Diversi paràmetri di lenti o di lunghezza focale ponu esse aduprati per eliminà o riduce u moire.


Tempu di Postu: Nov-15-2022