U primu passu hè di selezziunà l'area di a sezione trasversale (spessore) di u filu secondu a corrente di travagliu. Ancu secondu u standard naziunale, l'alimentatore di display LED cunvinziunale chì usemu hè 200W o 300W, è a corrente d'ingressu hè generalmente 20-25A, dunque u filu principale chì cunnetta l'alimentatore è l'alimentatore hè generalmente un filu di rame di 2,5 mm².
In circustanze particulari, quandu u spaziu d'installazione hè limitatu, o a corrente è a putenza di u display LED sò grandi, per esempiu, usemu un alimentatore di display LED di alta putenza di 400W, è l'estremità di uscita hè caricata cù u modulu P10 2S per esterni, è u caricu di corrente hè grande (per esempiu, 10A), pudemu sceglie di utilizà un cavu di alimentazione unu-à-dui à culori cumpleti di 1,5 mm² Filu di rame cum'è sezione frontale, 2,5 mm² U filu di rame hè adupratu cum'è sezione posteriore, è a corrente à l'estremità d'entrata di l'alimentazione (220V) hè di circa 25-30A, dunque usemu un cavu di rame di 4 mm².
U secondu passu hè a sequenza di cablaggio cunvinziunale. In generale, a putenza di u display LED chì usemu hè 200W o 300W, è a linea di alimentazione di u modulu hè terminata à 5V (o 4,5V) à a basa di alimentazione di u modulu. A sequenza di cunnessione di u filu di u terminale d'entrata di alimentazione (220V) hè: rossu (linea viva o linea di fase) à u terminale "L", blu (linea neutra o linea neutra) à u terminale "N", è giallu (linea di terra) à u terminale "terra".
Cumu cunnette u display LED.png
U terzu passu hè a ramificazione è u cablaggio di u grande schermu. Sicondu a cunversione standard naziunale, sapemu 2,5 mm² A putenza di trasportu di u filu di rame hè 5 KW, dunque a putenza currispondente hè menu di 25 alimentatori di 200 W o 16 alimentatori di 300 W cunnessi à un circuitu di 2,5 mm² I cavi escenu, è ogni alimentatore currisponde à un numeru currispondente di moduli è area di visualizazione. Sicondu stu principiu, pudemu sapè quanta putenza deve purtà u cabinet di distribuzione di u grande schermu, è quale area di sezione trasversale di i cavi deve esse aduprata per a linea principale in entrata.
Data di publicazione: 10 ottobre 2023

