• 3e786a7861251115dc7850bbd8023af

Precauzioni per l'installazione di display LED esterni

L'esternoDisplay LEDhà una grande area, è u disignu di a so struttura d'acciaio deve cunsiderà parechji fatturi, cum'è a fundazione, a carica di u ventu, a magnitudine, a impermeabilità, a polvera, a temperatura ambientale è a prutezzione di i lampi.L'equipaggiu ausiliari cum'è l'armarii di distribuzione di energia, l'aria condizionata, i ventilatori assiali, l'illuminazione, etc., deve esse piazzatu in a struttura d'acciaio, è ancu strutture di mantenimentu cum'è piste di cavalli è scale.L'intera struttura di u screnu all'aperto deve risponde à u livellu di prutezzione sottu IP65.In generale, e cose da cunsiderà quandu si stallanu un outdoorDisplay LEDsò:

(1) Quandu u screnu di visualizazione hè stallatu fora, hè spessu espunutu à u sole è a pioggia, u ventu soffia u coperchiu di polvera, è l'ambiente di travagliu hè duru.Se l'equipaggiu elettronicu hè umitu o severamente umitu, pruvucarà un cortu circuitu o ancu u focu, pruvucannu fallimentu o focu, risultatu in perdite.

(2) U screnu pò ancu esse attaccatu da una forte electricità è un forte magnetismu causatu da i lampi.

(3) I cambiamenti di a temperatura ambientale sò estremamente grande.Quandu u screnu di visualizazione funziona, generà una certa quantità di calore.Se a temperatura di l'ambienti hè troppu alta è a dissipazione di u calore ùn hè micca bonu, pò causà u circuitu integratu per travaglià anormalmente o ancu esse brusgiatu, cusì chì u sistema di visualizazione ùn funziona micca normalmente.

(4) L'audienza hè larga, a distanza di vista hè necessaria per esse luntanu, è u campu di vista hè necessariu per esse largu;a luce ambientale cambia assai, soprattuttu quandu hè esposta à u sole direttu.

In vista di i requisiti sopra, a visualizazione esterna deve esse installata quandu:

(1) U corpu di u screnu è a junction di u corpu di u screnu è l'edifiziu deve esse strettamente impermeabili è a prova di fughe;u corpu di u screnu hà bisognu à avè boni misuri di drenaje, è in casu d'accumulazione d'acqua, pò esse scaricatu bè.

(2) Installa i dispusitivi di prutezzione di fulmini nantu à schermi o edifici.U corpu principale di a pantalla di visualizazione è a carcassa sò bè ​​​​in terra, è a resistenza di terra hè menu di 3 ohms, cusì chì a grande corrente causata da i lampi pò esse scaricata in u tempu.

(3) Installa l'equipaggiu di ventilazione per rinfriscà, in modu chì a temperatura interna di u screnu hè trà -10 ℃ ~ 40 ℃.Un ventilatore di flussu assiale deve esse stallatu nantu à a parte posteriore di u screnu per dissiparà u calore.

(4) Selezziunate chips di circuiti integrati di qualità industriale cù una temperatura di travagliu trà -40 ° C è 80 ° C per impediscenu chì a visualizazione ùn sia incapace di inizià quandu a temperatura hè troppu bassa in l'invernu.

(5) Hà e caratteristiche di "cinque prevenzioni" di u sole direttu, a prova di polvera, a prova di acqua, a resistenza d'alta temperatura è a prevenzione di u cortu circuitu.


Tempu di Postu: Sep-07-2022