• 3e786a7861251115dc7850bbd8023af

I vantaghji di a visualizazione LED di picculu pitch in applicazioni interni

  • I vantaghji di a visualizazione LED di picculu pitch in applicazioni interni
  • Siccomu a tecnulugia di display LED diventa più è più raffinata, u spaziu di i moduli di display LED pò esse più chjuca è più chjuca, cusì appare a visualizazione LED di pocu pitch chì avemu spessu intesu.Di solitu usatu in sale di cunferenza interni è sale di mostra, ùn ci sarà micca granu, sfocatura, distorsioni, etc.tandu, per fà un vantaghju in e sale di cunferenza, chì sò e caratteristiche di i display LED di piccula pitch?
  • 1. No splicing: A causa di u splicing strettu trà i moduli, pò ottene un effettu di splicing full-screen chì hè quasi difficiule di detectà à l'occhiu nudu.A faccia di u caratteru ùn serà micca tagliata quandu hè aduprata per a videoconferenza remota.Quandu si vede documenti cum'è word, Excel, PPT, etc., ùn ci sarà micca mischju di cuciture è divisori di tavulinu, risultatu in una lettura sbagliata di u cuntenutu.
  • 2. Cuerenza di culore è luminosità di tutta a schermu: A causa di a cumminazione modulare è a calibrazione puntu à puntu, a visualizazione LED ùn hà micca incoerenza di culore è luminosità trà i moduli, ancu dopu l'usu longu, i bordi diventeranu più scuri è i blocchi di culore lucali diventeranu più scuri.Mantene l'altezza di tutta a pantalla a stessa.
  • 3. Grande gamma regulable di luminosità: A luminosità di u display LED di piccula pitch pò esse aghjustata in una larga gamma, è pò esse indicata nurmale in ambienti luminosi o scuri.Inoltre, a bassa luminosità è a tecnulugia di alta scala di grisgiu ponu ancu ottene una alta definizione à una luminosità bassa.
  • 4. Large intervallu di regulazione di a temperatura di u culore: In modu simili, a visualizazione LED di piccula pitch pò aghjustà a temperatura di u culore di u screnu in una larga gamma.In questu modu, a risturazione precisa di l'imaghjini pò esse assicurata per l'applicazioni chì necessitanu una alta precisione di culore, cum'è in studio, simulazione virtuale, medica, meteorologia, etc.
  • 5. Angulu di vista largu: I display LED di pitch-pitch anu generalmente un angolo di vista largu di quasi 180.°, chì ponu risponde à i bisogni di longa distanza è di vista laterale di grandi sale di cunferenza è sale di cunferenza.
  • 6. Altu cuntrastu, altu rinfrescante: pò presentà stampi cù una definizione più altu è livelli più ricchi, è ùn ci sarà micca trascinamentu in a visualizazione di stampi in muvimentu à alta velocità.
  • 7. Scatola magre: Paragunatu cù a DLP tradiziunale è a fusione di proiezione, salva più spaziu.In u listessu tamantu, hè più còmuda di trasportu cà LCD.
  • 8. Longa vita di serviziu: A vita di serviziu hè di solitu più di 100 000 ore, chì ponu effittivamenti riduce l'usu dopu è i costi di mantenimentu è riduce a carica di travagliu di u persunale di mantenimentu.
  • Quessi sò alcuni di i vantaghji di i display LED di piccula pitch in applicazioni interni.Credu chì in un futuru vicinu, sottu a premisa di riduzzione di i costi, i display LED di picculi pitch ponu avè l'uppurtunità di diventà u pruduttu principale di display di grande schermu interni.
  • Cù l'espansione cuntinuu di u campu di l'applicazioni di a visualizazione LED di picculi pitch, u futuru ùn si svilupperà micca solu à u palcuscenicu di a visualizazione di precisione, ma ancu à u mercatu esterno è u mercatu di l'applicazioni in casa.

Tempu di Postu: Aug-25-2022