• 3e786a7861251115dc7850bbd8023af
  • 500x500zuling

Pannello luminoso per l'illuminazione stradale di scatula di luce LED per esterni

Pannello luminoso per l'illuminazione stradale di scatula di luce LED per esterni

Descrizione breve:

A scatula di schermu di u polu di luce LED adopta un materiale di scatula unicu è un disignu di forma, l'apparenza hè simplice è elegante, a forma hè nova è bella, è a superficia di a scatula hè anti-corrosione.Inoltre, i moduli standardizati sò usati per assemblà, è a superficia di a lampada hè incollata è impermeable, chì risponde cumplettamente à l'usu di l'ambienti esterni.Siccomu hè stallatu nantu à u polu di luce, per cumminà perfettamente cù u polu di luce, una struttura di stallazione speciale hè cuncepita, u prucessu di stallazione hè simplice è veloce, è u mantenimentu hè cunvenutu.

Inoltre, u schermu di u polu di luce hè basatu annantu à u sistema di cuntrollu intelligente, chì pò cuntrullà precisamente u terminale di u schermu di u polu di luce LED, adattatu per Windows, Android, sistemi IOS, cù alimentazione remota, spegnimentu, interruttore di timing, sincronizazione di schermu digitale, Sensazione di luce ambientale, monitoraghju ambientale in tempu reale (temperatura, umidità, velocità di u ventu, direzzione di u ventu, rumore, PM2.5, PM10), etc.


Detail di u pruduttu

Tags di u produttu

1 (1)

Metudi di installazione è mantenimentu di display LED per esterni
Spartemu ancu i metudi di mantenimentu è di rinforzu di i pannelli LED esterni:

1. Metudu di espansione di a fundazione: Impulsendu un recintu di cimentu o un recintu di cimentu rinfurzatu, l'area di u fondu di fondu di u tabellone LED esterno hè aumentata, è u stabilimentu irregolare di a fundazione causatu da a piccula zona di fondu è un cuscinettu insufficiente. A capacità di a fundazione di billboard hè cambiata.

2. Pit underpinning metudu: Concrete hè versatu direttamente dopu à scavà una fossa sottu à u fundamentu underpinned.

3. Pile underpinning mètudu: un mètudu di rinfurzà u fundamentu da a stallazione di varii tipi di pile, cum'è culonni di prissioni statica, pile guidati, e munzeddu cast-in-locu à a parti suttana o dui lati di a fundazione billboard.

4. Grouting underpinning mètudu: U slurry chimicu hè injected in u fundamentu uniformly, è u terri urigginali sciolti o cracks sò cimentati è solidificatu à traversu u slurry, accussì comu à migliurà a capacità portanti di u fundamentu è ghjunghje l 'effettu di waterproof è impermeability.

A currezzione di Deflection hè di utilizà i mezi artificiali per fà u funziunamentu d'inclinazione inversa di a fundazione inclinata, per ottene u scopu di currezzione di l'inclinazione di pannelli LED esterni.Ci hè dui metudi cumunimenti utilizati per rettificà a fundazione di cartelloni esterni:

1. Metudu currezzione sbarcu furzatu: piglià misure à impedisce u subsidence nant'à un latu di u fundamentu LED billboard outdoor cù più insediamenti, è piglià misure sbarcu furzatu nant'à l 'autru latu.I metudi di sbarcu furzatu includenu: carica di lingotti d'acciaio o pietre, custruzzione di travi in ​​cantilever, scavi di terra per l'atterrissimu furzatu, è iniezione d'acqua per a correzione di deviazione.

2. Metudu di rectificazione di elevazione: In a parte induve a fundazione di u cartellone inclinatu hà un grande stabilimentu, aghjustate a quantità di elevazione di ogni parte di u cartellone per fà a rotazione longu un certu puntu o una certa linea recta per ghjunghje à u scopu di restaurà. a pusizione originale.

Cum'è un tipicu rappresentante di l'applicazioni di display LED outdoor, i cartelloni LED esterni sò adattati per parechji campi per via di u so mantenimentu faciule, risparmiu d'energia, funziunamentu stabile è affidabile.In fondu, ci sò parechje forme di display LED cumuni, ma ùn importa quale, una bona espressione di culore hè un bellu paisaghju in una cità vivace.

Per utilizà bè i cartelloni esterni, a stallazione è a debugging sò essenziali.Per u persunale di custruzzione tecnicu, cunnosce e cumpetenze di custruzzione all'apertu è mantenimentu di schermi di publicità vi prumove in modu efficace a prumuzione di publicità cummerciale è a diffusione di l'infurmazioni, è hè ancu necessariu per u persunale di custruzzione tecnicu per esse familiarizatu cù Specificamente, ci sò quattru passi in a stallazione. di schermi elettronici LED di pannelli esterni: investigazione di u situ, custruzzione di l'equipaggiu, installazione è messa in cumissioni.

Prima di tuttu, avemu da fà un sondaghju di campu secondu a situazione attuale.In particulare, prima chì a visualizazione LED esterna sia installata, deve esse pruvata secondu l'ambiente specificu, a topografia, a gamma di radiazione luminosa, l'accettabilità di luminosità è altri parametri.U cumandante implementa un pianu di elevazione unificatu per assicurà chì l'equipaggiu pò esse usatu in modu normale è stabile.Differenti situazioni sò trattati in modu diversu, per aduttà un metudu più apprupriatu.

Siconda, dopu chì u pianu specificu hè determinatu secondu i risultati di l'investigazione in situ, realizaremu a custruzzione di l'equipaggiu LED.Per a custruzzione di qualchi cartelloni LED esterni, duvemu distingue trà schermi di publicità murale, schermi di publicità appesi è schermi di publicità di tettu.In a stallazione attuale, grue è paranchi duveranu esse aduprati per l'elevazione segmentata secondu a distanza è l'altitudine, è à u stessu tempu, u persunale sopra deve cooperà cù l'altri.Ci hè un megliu prucessu di stallazione è usu di u screnu di publicità LED per u funziunamentu di alta altitudine.Durante u prucessu di custruzzione, a sicurezza è u funziunamentu raffinatu sò i primi requisiti.

Una volta, dopu à a custruzzione hè cumpleta, in ordine per ottene u megliu effettu trasmissioni, avemu dinù bisognu di debug la gamma di radiazzioni luminosu.A causa di i diversi intervalli di radiazione, l'anguli di vista di i schermi LED sò ancu diffirenti.U travagliu di stallazione fissa di i schermi di display LED esterni deve esse realizatu secondu a capacità di accettazione di u campu è u vostru intervallu di l'angolo di vista abituale, per assicurà chì da ogni angulu, pudete vede a luminosità è a luminosità normale.L'imaghjini equilibrati, l'infurmazioni di i subtituli, un grande angolo di vista è a luminosità adatta ponu maximizà i benefici.

Infine, per esse furnitu bè, avemu bisognu di eseguisce l'ispezione è u mantenimentu di seguitu.I testi successivi includenu assai spazii, cum'è l'impermeabilizazione di u display LED, a capa di dissipazione di u calore, u revestimentu impermeabile di u display LED, l'area di schermu di a pioggia nantu à u screnu, u spaziu di dissipazione di u calore in i dui lati, a linea di alimentazione elettrica, etc.Bon display graficu led.Di sicuru, u mantenimentu tecnicu dopu hè ancu assai impurtante.Avemu bisognu di fà una gestione unificata è mantenimentu per queste parti.Quandu u pruduttu hè arrugginitu, inestabile o danatu, deve esse rimpiazzatu in u tempu per assicurà l'usu sicuru di tutta a visualizazione.

prughjettu

paràmetru

Rimarca

 

PARAMETRI BASIC

pitch di pixel 2,5 mm _

 

struttura di pixel 1R1G1B

 

densità di pixel 160000 /m2

 

Risoluzione di u modulu 128 (L) * 64 (H)

 

Dimensione di u modulu 320 mm * 160 mm _

 

 

 

PARAMETRE OTTIC

Luminanza unicu puntu, correzione di cromaticità avè

 

luminosità di u bilanciu biancu ≥ 5 0 00cd/㎡

 

temperatura di culore 3200K-9300K regulabile

 

Angulu di vista horizontale ≥ 120 °

 

angolo di vista verticale ≥ 120 °

 

Distanza visibile ≥8 metri

 

Uniformità di luminosità ≥97%

 

Cuntrastu ≥ 5 000:1

 

 

 

PARAMETRI DI TRATTamentu

Bit di trasfurmazioni di signali 16 bit * 3

 

scala di grisgiu 16 bit

 

distanza di cuntrollu Cavu Gigabit Ethernet: 100 metri, Fibra ottica: 10 chilometri

 

modu di guida IC di driver di fonte di corrente constante in scala di grigi elevati

 

frame rate ≥ 60 Hz

 

freccia di rinfrescante ≥ 1920 Hz

 

manera di cuntrullà Sincronizza

 

Gamma di regulazione di luminosità 0 à 100 regolazione continua

 

 

PARAMETRI OPERAZIONE

U tempu di travagliu cuntinuu ≥72 ore

 

A vita tipica 50.000 ore

 

Classe di prutezzione Front IP65, back IP43

 

intervallu di temperatura di travagliu -20 ℃ à 50 ℃

 

Gamma di umidità operativa 10% - 80% RH senza condensazione

 

Gamma di temperatura di almacenamiento -20 ℃ à 60 ℃

 

 

PARAMETRI ELECTRIC

Tensione di funziunamentu DC 5V

 

Requisiti di putenza AC: 220×(1±10%)V, 50×(1±5%)Hz

 

Cunsumu massimu di energia 8 5 0W/ ㎡

 

Cunsumu mediu di energia 350W / ㎡

 

 

1 (2)
1 (3)
1 (3)
1 (4)
1 (5)
1 (6)
1 (7)
1 (10)
1 (11)
1 (12)
1 (13)
1 (11)

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi